måndag 16 maj 2011

Leos dop.


Så här blev resultatet av Leos dop tårta. Jag hade aldrig gjort en våningstårta tidigare men jag måste säga att det var riktigt roligt att göra. Det ända jag minns är att den är täckt med marsipan och att dekorationerna är gjorda i sockerpasta.
Jag gjorde också en liggande nalle men den fick inta plats på tårtan men den har jag nog ingen bild på.
Den här lilla tårtan är glutenfri och täckt med chokladsockerpasta. Blommor och skor är gjorda i FP.


Det var jätte roligt att göra dekorationerna till muffinsen och jag tycker att der blir fint när mna dukar upp allting.

Leos dopklänning har jag sytt själv och lika så Wilmas klänning som hon har på sig. Jag köpte samma tyg men i olika färger för att det skulle vara lika. Anton ville inte ha nåon klänning ;-)

 Här ser man Wilmas klänning bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar